TIEDOTE 15.04.2020

Johtuen Blue Bearin palveluiden voimakkaasti kasvaneesta kysynnästä, olemme lisänneet rajusti voimavaroja asiakaspalveluun tason nostamiseksi premium luokkaan. Kun 2013 Blue Bear perustettiin, asiakastyytyväisyys on ollut keskeisin elementti toiminnassa. Yrityksen digiloikkaa valmisteltiin huolella ja syksystä 2019 kehityksen tahti on vain kiihtynyt. Meneillään oleva koronaviruskriisi on vauhdittanut kehitystä.

ASIAKASPALVELUN UUDISTUS

Nopea, ystävällinen ja informatiivinen asiakaspalvelu on Blue Bearille sydämen asia, siksi kuluvalle vuodella 2020 juuri se on otettu keskeiseksi kehityskohteeksi. Ensimmäinen merkittävä uudistus tulee huhtikuun aikan, jolloin siirrymme tarjoamaan ympäri vuorokautista asiakaspalvelua. Asiakaspalvelu palvelee sinua siis vuoden jokaisena päivänä kellon ympäri. Jo Blue Bearin ensimmäinen toimintavuosi osoitti, että laajalle palveluajalle on voimakas tarve migreeniä sairastavien keskuudessa. Migreenikohtauksia saadaan kaikkina vuorokauden aikoina, kaikenlaisissa tilanteissa ja ongelmat eivät poistu esimerkiksi virka-ajan päättyessä. Resurssiongelmat kuitenkin ovat estäneet aiemmin riittävän laajan asiakaspalvelun tarjoamisen. Nyt tämä asia on korjaantumassa. Emme kuitenkaan tämänkään jälkeen aio pysähtyä lepäämään laakereille, avain kuten hoitomenetelmien, on asiakaspalvelun ja muiden toimintaprosessien kehitys jatkuvaa.

VALMENNUS- JA OHJAUSPALVELUT

Aivan kuten edellä jo mainittiin, on myös itse hoitomenetelmien kehitys jatkuvaa. Kuluvan vuoden aikana palvelumme siirtyvät voimakkaasti reaaliaikaiseksi ja interaktiivisiksi. Digitaalisesta aikakaudesta huolimatta ihmiset arvostavat suuresti henkilökohtasta palvelua. Tähän tarpeeseen haluamme vastata täydestä sydämestämme.

KORONAVIRUS VAUHDITTI MUUTOSTA

Blue Bearin palveluiden muutos ja premium luokkaan päivittäminen on ollut agendalla syksystä 2019 saakka mutta koronavirusepidemian myötä päätimme kiihdyttää hieman tahtia ja lisätä aiottua voimakkaammin volyymia asiakaspalvelun puolelle. Tiimimme toivoo, että voimme auttaa omalla panoksellamme läpi ja ylitse meneillään olevan koronavirusepidemian. Toinen toistamme tukemalla pääsemme tästäkin kriisistä ylitse.

0 0 vote
Article Rating
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x